Tavsiye meleği

Tavsiye meleği

SARAH JİO KİTAPLARI ❤


      Bu seferki yazım kitaplarla alakalı olucak, sarah jio kitapları özellikle bu konuyu seçtim çünkü son yıllarda ülkemizde çokça talep gören hatta romanlarıyla insanları kendisine hayran bırakan sarah jio ❤ En sıkı takipçilerinden biride benim çünkü 😊 Bu kadında anlamadığım bitmek bilmez müthiş bir hayal gücü ve aşk var, bana kalırsa hayalindeki aşkları yazan ve insanları bu aşkların gerçekliğine inandıran tılsımlı bir yazar 😉. Tılsımlı yazıları evet ben buna inananlardanım,okadar yalın sade ve anlaşılabilir kullanıyorki kalemini romanın içine girip dünyasında kaybolmak içten bile degil.Zaten bu yalınlığından dolayı sevilmedimi Türkiye de.
         Kaldıki ben bir seattle aşığı olarak, romanlarında sıkça kendi yaşadığı yerden söz etmesi benim için inanılmaz bir keyif ve inandırıcılığı daha fazla 😎.Hayatındaki dalgalanmalardan ötürü son kitabı biraz geciksede  {bunu kendiside kitabında belirtmiştir kelebek adası adlı kitabında }yine insanların nefesini kesen bir best seller klasiği daha yapmıştır. İnsanları mucizeye inandıran ve günümüzde buna inanmaya o kadar ihtiyacımız varki neyse o ayrı bir konu zaten ne demiştik evet evet mucizeye inandıran insanın ta kendisidir. Zaten aşk başlı başına bi mucize değilmidir. Bu son kitabını bu kadar benimsememin sebebi ise kolumda mavi bir kelebek var insan kendisiyle bütünleşmiş hissediyor ve mucizenin hep varoluşuna , zaten 2 tane meleğim oğullarım benim mucizemm 😇😇.
       Şunu kabul etmem gerekir, yazmak hayatta en sevdiğim iş ve aklımdakileri yazıp belki ilerde bir kitapta toplamam için sebebiyet veren ilham kaynağımdır kendileri; efendim okuyun okutun yeni yılda hazır kapıdayken hediye edin okumayanlara bu yazarın kitaplarını zira  okumayı sevdiren insandır kendileri . Sizinde yorumlarınız varsa kitaplarıyla alakalı buyrun fikirlerinizi yazın efendim, sevgiyle kalın 😙❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder