Tavsiye meleği

Tavsiye meleği

ENGELLERİ KALDIRALIMMM

           
         Engelsiz yaşamak için engelli dostlarımıza biz engel olmayalım. Evet bugün 3 Aralık dünya engelliler günü, bunun kutlanıcak bir yanıda yok aslında, bencilliğimiz hat safhada en azından ben böle olduğunu düşünüyorum. Hatırlıyomusunuz bir foto vardı engelli asansöründe engelli arkadaş kalabalığın en arkasında beklerken alışveriş yapmış, gezmekten yorulmuş, işten dönmüş koca bir kalabalık 😠
     Yahu arkadaş zaten hiçbir anlamda onlara yardımcı olmadığımız gibi kazanılmış ve verilmiş haklarını ellerinden bilerek yada bilmeyerek alıyoruz evet evet hepiniz yapıyoruz......
        Yok gibi davranıyoruz kızıyorum kendimede herkesede işte o fotoğrafta herkes asansöre binerken tekrar yineliyorum "engelli asansörü "dür bu; o arkadaş en arkada kalıp binememiştir. Fotoğrafı gördüğümde çok sinirlenmiştim ve utanmıştım, onları ne kadar zorda bırakıyoruz die 😕bu blogumda ki ilk yazım anlamlı bir günde yazıp paylaşmak istedim iyiki bu zamana denk getirmişim evet şimdi blog istedigim amaçla yayında iyi bakın kendinize daha duyarlı daha dikkatli olalım,insanlara dah saygılı, daha sevgili ve daha insannnn 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder