Tavsiye meleği

Tavsiye meleği

Çocuk şampuanları ve fikirleriniz

     Çocuklarımızın banyo keyfi sırasında kullandığımız ürünleri özenerek , dikkatli seçtiğimiz doğrudur . Ben dalin, uni baby ve mustela yı dönüşümlü kullandım ve kullanıyorum ama dalinin antiseptik özelliğini yıllar önce bi doktor sayesinde keşfedip kullanmaya
başladık . EfecanIn göz alerjisi var.Nisan ve mayıs aylarında gözlerde şişme ve sulanma hat safhada oluyo, doktorumuz  1 cay kaşığı dalini yarım çay bardağı suda köpürtüp , gazlı bez yardımıyla gözlerini silmemizi önerdi.
       Vayyyy canına sonuç muhteşem 2 günde kaşıntı , şişlik, sulanma çoktan bitmişti 🙏Şükürler olsun doktoru hatırlamıyorum çünkü 9 sene filan olmuştur. Her zaman dua ederim ama ben kullandığım için öneriyorum, siz yapmayadabilirsiniz tabiki ama alerjisi olan cocukların dalin le arasırada olsa yıkanmalıdır taraftarıyım 😊sevgiyle kalın 😍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder